Schowaj/Wysuń odtwarzacz Youtube
zamknij okno i wyłącz film     odtwórz dowolny film z YT
Na forum są teraz:
ad83c08b84136435abf420a544173abd
CZAT Z FN Data najbliższego czatu z FN wkrótce zostanie podana! ""
brak nowych PW
ad83c08b84136435abf420a544173abd
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ] Utwórz nowy wątek   Odpowiedz w wątku

Pokaż pierwszy nieprzeczytany post

Drukuj
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Amerykańskie UFO: Lockheed X-22A Przeczytane przez: 0 osoby    Napisane: niedziela, 16 lip 2017, 17:53
szczyglis
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
OFICER TECHNICZNY
Ostatnio widziany(a):
piątek, 28 lip 2017, 04:38
 
   
+1
A może wszystko to, to jednak tylko ziemska technologia?

Amerykańskie UFO: Lockheed Martin X-22A

Amerykański koncern zbrojeniowy Lockheed Martin tworzący samoloty, od 1995 roku złożył do Biura Patentowego kilka wniosków o opatentowanie samolotów w kształcie dysku. O ile publicznie dostępne patenty były projektami samolotów cywilnych bez zastosowania żadnych nieznanych obecnie technologii, nasuwa się pytanie, czy Lockheed Martin pracuje nad innymi tajnymi projektami w kształcie dysków.

Obrazek

Może na to wskazywać kilku świadków i kilkadziesiąt stron wykradzionych dokumentów. Opisywane dzisiaj dzieło Lockheed Martin jest pojazdem typu ARV, czyli Obcym Pojazdem Reprodukcyjnym. Jak sama nazwa wskazuje powinniśmy spodziewać się prób odtworzenia nie radzieckiej technologii, a raczej tej pochodzącej z pozaziemskich UFO. Jeśli prawdą jest to, że na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki doszło choćby do jednej katastrofy UFO to z pewnością NOL został dogłębnie przebadany przez sztab naukowców. Wielu świadków z kręgów rządowych i wojskowych mówi o próbach skonstruowania antygrawitacyjnego ARV. Co ważne ich relacje są do siebie bardzo podobne i trudno doszukać się niezgodności. Czy mówią prawdę…? Tego nikt nie może zagwarantować, ale ich opowieści dają dużo do myślenia.

O człowieku, który nie bał się mówić
Obrazek
Pułkownik Steve Wilson

Nieżyjący już pułkownik Steve Wilson otwarcie wypowiedział się na temat pojazdu w kształcie dysku opracowanego przez firmę Lockheed Martin. Urodził się w 1930 roku i przez pierwszych pięć lat swojego życia wychowywał w sierocińcu. Jego wielkim marzeniem było zostać pilotem, ale w sierocińcu gdzie panowały okrutne warunki nie miał szans na ich spełnienie. Na szczęście na swojego drodze spotkał prostytutkę, która zaopiekował się nim i pomogła dostać do szkoły Sił Lotniczych. W późniejszych latach ukończył Szkołę Inżynieryjną i został inżynierem lotu na B-17, następnie trafił do załogi B-29. By podnieść swoje kwalifikacje ukończył szkołę kadetów w Kelly Air Force Base i został wymarzonym pilotem myśliwca. Wilson otrzymał przydział do 67 eskadry, która została wysłana do Korei, gdzie otarł się o śmierć. Podczas jednej z misji której celem była tama Wilsona został prawdopodobnie trafiony w brzuch. Poinformował o tym wieżę podając swoją pozycję i poziom paliwa w zbiornikach.

Niestety Wilson nie pamięta co zaszło później. Wieża kontroli dostrzegła jego samolot trzy dni później. Mimo wyłączonych silników bezpiecznie osiadł na pasie startowym. Służby ratunkowe, które zbadały Wilsona zauważyły zagojone rany po postrzale. Podczas pobytu Wilsona w szpitalu został poddany wszystkim możliwym badaniom, które nadzorowali ludzie ze służb specjalnych. Podejrzewa się, że była to tajna organizacja MJ-12. Po przeprowadzeniu wszystkich badań został wypuszczony ze szpitala i powrócił do czynnej służby. Całą sprawę utajniono, a wszystkim wtajemniczonym zakazano wypowiadać się na temat tego incydentu. Mimo, że o sprawie tajemniczego ocalenia nic się nie mówiło to i tak o Wilsonie zrobiło się głośno. Raz jeszcze jego umiejętności przetrwania zostały wystawione na próbę , gdy podczas misji nad Koreą został został zestrzelony i wzięty do niewoli. Jego ucieczka stała się symbolem bohaterstwa i była opowiadania miliony razy jako przykład zdolności przetrwania nawet w najtrudniejszych warunkach. Pułkownik Wilson był powszechnie szanowanym wojskowym. Miesiąc przed swoją śmiercią udzielił wywiadu dr R.J. Boylan’owi w którym przyznał, że Rząd Stanów Zjednoczonych pracuje nad opracowaniem „amerykańskiego UFO”. Niestety kolejnych opowieści Wilsona nie można potwierdzić w oficjalnych dokumentach i trzeba mu uwierzyć na słowo. Już po powrocie do kraju w latach 60 XX wieku otrzymał propozycję prac w ramach grupy Majestic-12 w randze majora. Po otrzymaniu uprawnień wglądu do dokumentów tajnych i ściśle tajnych pokazano mu ciała obcych i szczątki rozbitego UFO pod Roswell w 1947 roku.

X-22A
Pojazd oparty na „ ezgotycznej” technologii miał być konstruowany w Helendale w Kalifornii przez Lockheed Skunk Works – jeden z zakładów firmy Lockheed. Według Wilsona astronauci i wojskowi piloci byli szkoleni w tajnym oddziale Air Force Academy w Colorado Springs. Po przejściu szkolenia teoretycznego piloci byli przenoszeni do dwóch baz. Jedną z nich była baza Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych Vandenberg w Kalifornii, która była siedzibą dowództwa 30 Skrzydła Sił Kosmicznych USAF oraz pełniła zadanie rezerwowego kosmodromu NASA. Trzeba podkreślić, że Vandenberg Air Force Base pełniła funkcje kosmodromu dla komercyjnych pojazdów kosmicznych. Dzięki temu pojazd Lockheed Martin mógł być bez przeszkód testowany na terenie należącym do amerykańskiego wojska. W bazach miano testować Lockheed X-22A (inna nazwa DarkStar) czyli pojazdy w kształcie dysku opracowanym przez Lockheed Martin.

Według pułkownika Wilsona, Stany Zjednoczone rozpoczęły testy napędu antygrawitacyjnego w lipca 1971 roku. Dzięki możliwości zaginania fal świetlnych, DarkStar X-22A mógł stać się całkowicie niewidzialny. Wiele wersji wyglądu X-22A ma być spowodowana zmienną trajektorią optyczną, przez co patrząc na pojazd z różnych punktów wyglądał on zupełnie inaczej. Wewnątrz miało znaleźć się miejsce jedynie dla dwóch członków załogi. Wilson twierdził nawet, że widział Lockheed X-22A na własne oczy nad pustynią podczas jednego z testów. X-22A znajdował się na wysokości około 55 metrów nad ziemią, w odległości około 1/3 mili (~536 m) od pułkownika. Dzięki idealnej pogodzie bez problemu mógł śledzić pojazd przy pomocy lornetki. Już na pierwszy rzut oka widać było, że do napędu musiano użyć jakiś zaawansowanych technologii. Pojazd nie wykonywał manewrów jak znane nam samoloty, ale każdy ruch był gwałtowny. Przypominało to skoki z jednej pozycji na drugą, w przód, w tył, w bok… Pułkownik Steve Wilson zmarł na krótko po wyjawieniu tych wszystkich rewelacji. Mimo, że od dłuższego czasu walczył z rakiem to i tak wielu ludzi twierdzi, że jego śmierć nie była spowodowana chorobą. Według różnych teorii spiskowych tajne służby z obawy przed wyjawieniem większej liczby informacji przyspieszyły śmierć Wilsona.

Obrazek
Lockheed Martin Helendale

Według innego świadka- anonimowego pracownika NSA, pojazdy Lockheed X-22A nazywane również DarkStar wyposażono w system uzbrojenia oparty na promieniowaniu cząstek. Nie znalazłem bardziej szczegółowych danych na temat działania tej broni, Pewne jest, że broń ta miała działać na poziomie molekularnym.

Pierwsze znane obserwacje X-22A pochodzą jeszcze z czasów „Pustynnej Burzy”.

Obrazek
Grafika 3D, X-22A

Podczas wojny w Zatoce Perskiej wielu cywilnych i wojskowych świadków zaobserwowało na niebie pojazdy w kształcie dysku przypominające DarkStar. Żołnierze plotkowali wtedy o tajemniczych latających talerzach w pobliżu działań wojennych. W pierwszych dniach akcji, amerykańskie wojsko zarekwirowało kilkadziesiąt kamer i aparatów mogących zawierać na taśmach tak zwane materiały wrażliwe. Jeden z inżynierów armii amerykańskiej pracujący przy projektach NASA, potwierdził, że amerykański rząd zlecił prywatnej firmie wykonanie dwuosobowego myśliwca antygrawitacyjnego w kształcie dysku. Inżynier twierdzi, że w trakcie testów były problemy z uzyskaniem prawidłowych danych, ponieważ aparatura pomiarowa wariowała lub całkowicie odmawiała posłuszeństwa. X-22A prawdopodobnie stacjonuje na terenie Wasatch Mountains ok. 130 km na wschód od Salt Lake City w specjalnym podziemnym kompleksie umiejscowionym pod King’s Peak w High Uintas Primitive Area.Aby zdobyć fundusze i stworzyć „zasłonę” dla prowadzenia prac nad X-22A rozpoczęto prace nad bezzałogowym, krótko skrzydłowym, napędzanym elektrycznie aparatem latającym wykonanym w technologii stealth nazwanym Dron DarkStar (RQ-3). Dron DarkStar miał nosić identyczną nazwę jak DarkStar (X-22A). W przypadku wycieku dokumentów, X-22A miano mylić ze znanym RQ-3.

Prowadzenie równolegle prac nad tajnym projektem i publicznie dostępnym o podobnej nazwie jest bardzo często stosowane przez amerykanów. Umożliwia to prowadzenie dezinformacji i łatwiejsze ukrycie właściwego, tajnego projektu.

Obrazek
Grafika 3D, Lockheed X-22A

^Istnienie pojazdu X-22A nie zostało oficjalnie potwierdzone przez rząd Stanów Zjednoczonych, a autentyczności dokumentów nie można zweryfikować w oficjalnych źródłach rządowych

Źródło: http://www.swiat-tajemnic.pl/blog/paran ... eed-x-22a/

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ] Utwórz nowy wątek   Odpowiedz w wątku  

POKŁAD KAJUT TEMATYCZNYCH Ufo

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Szukaj:
Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg


wysyłanie...czekaj...


Powered by phpBB © 2002, 2006 phpBB Group
upgraded by szczyglis /2017/ v. 2.8 | 25.07.2017 [ Dziennik zmian ]
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
[ Time : 0.118s | 23 Queries | GZIP : Off ]