Schowaj/Wysuń odtwarzacz Youtube
zamknij okno i wyłącz film     odtwórz dowolny film z YT
Na forum są teraz:
Google [Bot]
8f4dd457ace1bdd42fe4363ac7c3a066
8f4dd457ace1bdd42fe4363ac7c3a066
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ] Utwórz nowy wątek   Odpowiedz w wątku

Pokaż pierwszy nieprzeczytany post

Drukuj
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Regulamin Forum (aktualizacja 5.04.2017) Napisane: sobota, 7 maja 2011, 14:45
Aronnax
Avatar użytkownika
reputacja neutralna
Podróżnik
Ostatnio widziany(a):
-
 
   
0
Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z Forum HYDEPARK NAUTILUS

Regulamin obowiązuje od dnia 10.05.2011 roku.
Aktualizacja: 5 kwietnia 2017, przez: szczyglis
Dodany pkt.:
Cytuj:
2.21 Cytując w całości artykuły, teksty innych (zewnętrznych) autorów, lub obszerne ilości tekstu z ich prac, zawsze podawaj źródło tekstu cytowanego.



§ 1. Struktura Forum

1.1 Forum umożliwia Użytkownikom zamieszczanie swojej opinii na określony temat oraz poznawanie i komentowanie wypowiedzi innych osób.

1.2 Każdy odwiedzający Forum może zapoznać się ze zgromadzonymi wypowiedziami określanymi jako wpisy lub posty. Publikowanie własnych postów i zakładanie nowych tematów (czyli rozpoczynanie dyskusji na określony temat) wymaga wcześniejszej rejestracji zgodnie z zasadami zawartymi w punkcie § 5. Konta; niniejszego regulaminu.

1.3 Do obszaru Forum zalicza się także Profil Użytkownika, treść prywatnej wiadomości e-mail o ile ta została nadana za pośrednictwem serwisu.

1.4 Każdy korzystający z Forum zobowiązany jest do przestrzegania zasad niniejszego regulaminu.



§ 2. Netykieta

2.1 Na Forum wymagamy przestrzegania Netykiety czyli zbioru reguł poprawnego zachowania w Internecie.

2.2 Pisz na temat wątku, w którym się wypowiadasz. Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz wcale.

2.3 Zakładając nowy temat upewnij się czy taki sam temat nie był już omawiany - skorzystaj z wyszukiwarki. Jeśli na Forum istnieje już temat podobny do tego jaki zamierzałeś założyć, dopisz swój post do niego.

2.4 Zwróć uwagę, aby zakładać tematy w części Forum odpowiadającej im pod względem tematycznym.

2.5 Tytuły tematów powinny być możliwie krótkie, rzeczowe i dopasowane do treści.

2.6 Temat powinien traktować o konkretnym problemie i zawierać przynajmniej krótkie wprowadzenie do dyskusji.

2.7 Dyskutuj na temat treści wypowiedzi innych Użytkowników, ale nie atakuj ich personalnie, nie odnoś się do ich cech charakteru, stopnia rozwoju umysłowego, przynależności do określonej rasy, grupy religijnej itp.

2.8 Unikaj wypowiedzi zawierających wyłącznie lakoniczne potwierdzenie wpisu, na który odpowiadasz (np. zgadzam się, dzięki, ja też itp.).

2.9 Jeżeli dyskusja zejdzie na temat nie związany z wątkiem, kontynuuj ją przy pomocy Prywatnych Wiadomości.

2.10 Nie zamieszczaj wypowiedzi o charakterze promocyjnym lub reklamowym chyba, że regulamin konkretnego podforum wyraźnie na to zezwala.

2.11 Nie wysyłaj spamu (wiele takich samych wiadomości, tematy łańcuszki itp.).

2.12 Odpowiadając na post cytuj wyłącznie fragment, do którego się odnosisz.

2.13 Stosuj się do reguł ortografii i interpunkcji oraz innych zasad poprawności języka polskiego (na Forum nie ma obowiązku stosowania polskich znaków). Jeśli masz problemy z ortografią korzystaj ze słownika lub przeglądarki, która podkreśla błędnie napisane wyrazy.

2.14 Nie nadużywaj emotikonów, kolorów, wielkich liter, pogrubień i innych dekoracji tekstu. Kolor Czerwony w tekście zarezerwowany jest tylko dla Moderatorów i Administratora

2.15 Nie obrażaj innych Użytkowników.

2.16 Nie używaj wulgarnego słownictwa.

2.17 Nie zamieszczaj wypowiedzi szerzących nienawiść rasową, obraźliwych dla cudzych uczuć religijnych, nawołujących do przemocy, godzących w cudzą godność, naruszających cudzą prywatność itp.

2.18 Nie podszywaj się pod innych.

2.19 Każdy Użytkownik Forum ma prawo do własnych poglądów i własnego zdania, o ile nie narusza polskiego prawa, regulaminu Forum lub nie godzi w dobro osób trzecich.

2.20 Zabrania się powadzenia dyskusji religijnych, lub podobnych godzących w światopogląd innych uczestników.

2.21 Cytując w całości artykuły, teksty innych (zewnętrznych) autorów, lub obszerne ilości tekstu z ich prac, zawsze podawaj źródło tekstu cytowanego.


§ 3. Konta

3.1 Aby móc wypowiadać się na Forum, dodawać nowe tematy lub odpowiadać w dyskusjach należy posiadać aktywne konto.

3.2 Posiadanie konta pozwala m.in na korzystanie z wyszukiwarki, przeglądanie profili Użytkowników, obserwowanie Forów i tematów.

3.3 W procesie rejestracji nowego konta wymagane jest zaakceptowanie regulaminu, podanie Nazwy Użytkownika zwanej dalej Loginem, podanie Nazwy Wyświetlanej, podanie hasła i istniejącego adresu e-mail.

3.4 Rejestracja następuje w momencie potwierdzenia działania podanego przez Użytkownika adresu e-mail i akceptacji konta przez Administratora

3.5 Login stanowi identyfikator Użytkownika i wraz z hasłem umożliwia zalogowanie się.

3.6 Nazwa Wyświetlana jest niezależna od Loginu (może być inna) - jest widoczna dla wszystkich Użytkowników serwisu.

3.7 Jeden Użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przypadku wykrycia kilku kont przynależących do jednego Użytkownika, wszystkie konta zostaną zawieszone.

3.8 Na każde konto może zostać nałożone ostrzeżenie nadane przez moderatora Forum, przy czym konto posiada limit 3 ostrzeżeń.

3.9 Konto, które w dowolnym momencie uzyska 3 aktywnych ostrzeżeń jest bezwarunkowo zbanowane na czas nieokreślony, a Użytkownik traci możliwość logowania się na Forum

3.10 Administrator ma prawo zmienić Nazwę Wyświetlaną użytkownika, jeśli uzna ją za obraźliwą lub wulgarną. W takim przypadku Nazwa Wyświetlana przyjmuje losowy ciąg znaków.

3.11 Użytkownik może wnioskować o zmianę Loginu konta lub o całkowitą kasację konta pisząc na adres hydepark@nautilus.org.pl.pl. Prośba jest rozpatrywana przez administratora w ciągu 48 godzin.

3.12 Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że po skasowaniu konta wszystkie jego tematy i posty na Forum zostają również usunięte.

3.13 Administrator zastrzega sobie prawo do kasowania kont Użytkowników, którzy przez okres 90 dni od momentu rejestracji na Forum nie napisali żadnego posta.


§ 4. Awatary

4.1 Każdy Użytkownik ma prawo do własnego Awatara i Zdjęcia.

4.2 Rozmiar maksymalny Awatara to: 100x100 pikseli i 20KB, a Zdjęcia 150x150 pikseli i 100KB.

4.3 Awatary mogą być ładowane tylko z zewnętrznego serwera.

4.4 Awatar i Zdjęcie nie mogą łamać powszechnej netykiety; prezentować treści obscenicznych, wulgarnych, rasistowskich itp.

4.5 Zdjęcie musi przedstawiać Użytkownika Forum.



§ 5. Podpis

5.1 Każdy Użytkownik, za wyjątkiem grupy Nowicjusz, ma prawo do własnej Sygnatury.

5.2 Sygnatura może zawierać grafikę oraz tekst.

5.3 Część graficzna Sygnatury może zawierać grafikę o wymiarach do 400 pikseli szerokości i 100 pikseli wysokości oraz 'wagę' do 50KB.

5.4 Dozwolone jest wykorzystywanie wielu plików graficznych, o ile ich wspólne wymiary odpowiadają dopuszczalnym, a łączna 'waga' nie przekracza 50KB.

5.5 Część tekstowa Sygnatury może zawierać do 5 linii tekstu o maksymalnym rozmiarze czcionki wynoszącym 3 punkty, o ile Sygnatura nie zawiera grafiki.

5.6 W przypadku gdy w Sygnaturze zamieszczony jest plik graficzny, część tekstowa może zawierać do 3 linii tekstu o maksymalnym rozmiarze czcionki wynoszącym 3 punkty.

5.7 Zabronione jest umieszczanie w obrębie Sygnatury jakichkolwiek treści, które jednoznacznie wskazują na inny adres internetowy nie związany z domeną nautilus.org.pl & emilcin.com (nie dotyczy Moderatorów i Administracji)

5.8 Sygnatura nie może łamać powszechnej netykiety; prezentować treści obscenicznych, wulgarnych, rasistowskich itp.



§ 6. Zabronione

6.1 Zabronione są wszelkie formy spamu, pod pojęciem którego rozumie się wypowiedzi o niskim poziomie merytorycznym, wypowiedzi lakoniczne lub jednowyrazowe, wielokrotne zamieszczanie tej samej wiadomości, nadmierne wykorzystywanie opcji formatowania tekstu, nadużywanie wielkich liter, emotikon itp.

6.2 Zabronione jest publikowanie treści sprzecznych z polskim prawem w tym rozpowszechnianie materiałów prawnie chronionych takich jak muzyka, filmy, publikacje książkowe itp.

6.3 Zabronione jest publikowanie treści sprzecznych z dobrymi obyczajami tj. obraźliwych, wulgarnych.

6.4 Zabronione jest stosowanie wulgarnego języka.

6.5 Zabronione jest używanie wulgarnych lub obraźliwych Awatarów, Sygnatur, Nazw Wyświetlanych.

6.6 Zabronione są wszelkiego typu prowokacje tj. wątki lub wpisy wprowadzające w błąd w sposób celowy lub zamierzony.

6.7 Zabronione jest wywieranie presji na innych Użytkownikach, w tym wszelkiego rodzaju groźby, zastraszanie itp.

6.8 Zabronione są wszelkie formy rasizmu i nietolerancji tj. wypowiedzi antynarodowe i szerzące nienawiść, wypowiedzi wulgarne odnoszące się do innych nacji, kolorów skóry, wierzeń, osób, wypowiedzi obraźliwe skierowane pod adresem innych Użytkowników Forum.

6.9 Zabronione są wypowiedzi nawołujące do przemocy i naruszające cudzą prywatność.

6.10 Zabronione jest reklamowanie innych stron internetowych, chyba że regulamin konkretnego podforum wyraźnie na to zezwala.

6.11 Zabronione jest jakiekolwiek podważanie decyzji Moderatorów i Administratorów oraz próby wpływania na tychże.

6.12 Zabronione są jakiekolwiek zmiany w przypisach Moderatorów i Administratorów zamieszczanych w postach na Forum. Punkt ten nie obejmuje sygnatury.

6.13 Zabronione jest przywłaszczanie sobie tożsamości innych Użytkowników Forum.

6.14 Zabronione jest wpisywanie w Hydeparku i komentarzach tytułów tematów wyłącznie wielkimi literami oraz z ilością znaków zapytania, wykrzykników i wielokropków łamiącą zasady polskiej pisowni, nadużywanie wielkich liter w treści postów (zdania pisane wyłącznie wielkimi literami), a także pisanie całej treści postu powiększonym lub zmniejszonym względem standardowego krojem pisma.

6.15 Zabronione jest pisanie postów innym kolorem niż ustawiony jako standardowy. ( nie dotyczy Moderatorów i Administracji )




§ 7. Struktura administracyjna

7.1 Administrator - decyduje o strukturach administracji na Forum. Odpowiedzialny za wizualną identyfikację serwisu i stronę techniczną.

7.2 Moderator - posiada prawa moderacji całego Forum. Do ich zadań należy wprowadzanie ładu i porządku.


§ 8. Postanowienia końcowe

8.1 Powyższy regulamin staje się wiążący z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego lub jego akceptacji po wprowadzonych poprawkach.

8.2 Administrator ma prawo zmienić treść regulaminu, powiadamiając na Forum o wprowadzonych zmianach.

8.3 Administrator i moderatorzy Forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść postów Użytkowników, jednakże dołożą oni wszelkich starań, aby wpisy były zgodne z polskim prawem i regulaminem tego Forum.

8.4 Decyzje moderatorów o ostrzeżeniach są nieodwracalne i nie podlegają dyskusji w sytuacji naruszenia niniejszego regulaminu.

8.5 Administrator ma prawo usunąć dowolną wypowiedź z forum bez podania przyczyny.

8.6 Administrator ma prawo czasowo lub trwale zawiesić konto Użytkownika lub całkowicie usunąć go z Forum bez podania przyczyny.

8.7 W przypadku naruszenia polskiego prawa administrator zastrzega sobie możliwość podania numeru IP oraz wszelkich dostępnych danych Użytkownika łamiącego prawo na Forum odpowiednim organom państwowym, jeżeli zostanie o to przez nie poproszony.

8.8 Fundacja Nautilus oraz Administracja nie odpowiadają za treść postów zamieszczanych przez Użytkowników.
Wszystkie wpisy elektroniczne dokonywne na Forum są prywatnymi opiniami Użytkowników i nie przedstawiają poglądów oraz opinii Fundacji Nautilus oraz Administracji.

8.9 Opinie Administracji oraz Moderacji w sprawach administracyjnych Forum wyróźniane są kolorami odpowiednimi do ich rangi. Opinie umieszczone przez Administratora/Moderatora, a nie wyróźnione kolorem odpowiadającym randze należy traktować jako osobistą opinię Użytkownika.

8.10 Fundacja Nautilus zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu przy jednoczesnym podaniu informacji o jego zmianie do publicznej wiadomości dla wszystkich Użytkowników.


8.11 Fundacja Nautilus oraz Administracja Forum nie ponoszą odpowiedzialności za wpisy Użytkowników, które w myśl art. 212 § 2 k.k. mogą naruszać dobra osobiste osób trzecich.

8.12 Publikowanie materiałów zewnętrznych, co do których istnieje niejasność w kwestii prawa autorskiego możliwe jest jedynie za podaniem źródła tych materiałów.

8.13 Forum korzysta z ciasteczek (cookies) w celu przechowywania informacji o sesji Użytkownika.

Rejestrując się na forum HydePark NAUTILUS oraz korzystając z niego, akceptujesz w pełni ten regulamin.
Jeśli się z nim nie zgadzasz, nie możesz przebywać na Forum.

Życzymy miłego pisania
Administracja Forum
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ] Utwórz nowy wątek   Odpowiedz w wątku  

POKŁAD KAJUT TEMATYCZNYCH Religie

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Szukaj:
Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg


wysyłanie...czekaj...


Powered by phpBB © 2002, 2006 phpBB Group
upgraded by szczyglis /2017/ v. 3.13 | 22.12.2017 [ Dziennik zmian ]
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1
[ Time : 5.838s | 31 Queries | GZIP : Off ]