Schowaj/Wysuń odtwarzacz Youtube
zamknij okno i wyłącz film     odtwórz dowolny film z YT
Na forum są teraz:
Google [Bot], Avatar użytkownika Rodżer
bbd750c14e4c8a8abac5a8e261aab2df
LIVE-STREAM FN Data następnego streamu zostanie wkrótce podana
bbd750c14e4c8a8abac5a8e261aab2df
Strona 1 z 1 [ Posty: 28 ] Utwórz nowy wątek   Odpowiedz w wątku

Pokaż pierwszy nieprzeczytany post

Drukuj
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 06:09
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
Kto jak kto , ale Wy na bank mi pomożecie, bo o bank tu chodzi. Ktory z banków polecicie z dostepem do internetu? taki zeby mozna bylo miec wszystko za 0 zl zeby mozna bylo zakupy robic przez internet? mBank? Alior Bank? co polecacie, bo ja od lat nie jestem w temacie a nie chce sie jakos wkopac...Dlaczego mysle nad otworzeniem konta w banku? Otóż chcialabym podczas wizyt w Polsce nie miec duzo gotowki ze soba to ejst raz, dwa mysle czy by sobie nie dorabiac swoim rekodzielem troche - jak by to wypalilo to przeciez klienci musza miec jakis nr mojego konta do przelwow zeby mi zaplacic.
Ja mam tutaj konto, ale poniewaz Turcja miala i ma problemy z hakerami wlasciwie zande ich konta bankowe nie maja dobrego dostepu do internetu. Niby moje ma, ale kiedys zajelo mi bite 2 godziny z google translatorem zeby sie do niego dostac, musialam po drodze chyba z 5 hasel wymyslac i wpisywac- masakra nigdy wiecej!!!
A wiadomo ze przeciez nikt z Polski nie bedzie mi robil miedzynarodowych przelewów SWIFT za np czapeczke dla dziecka bo zaplaci za sam rpzelew tyle ile czapka warta lub wiecej.
Z kolei konto w Polsce trzeba utrzymac, te banki ktore wyzej wspomnialam maja w sumie najlagodniejsza oferte czyli 5-6 zl za utrzymanie karty lub konta co miesiac. Teraz co zrobie jesli nie bede miala na nim kasy? wiecie o co chodzi.
Kiedys konto mialam w mBanku ale regularnie UW wyplacalo mi na nie stypendium i konto utrzymywalo sie same dzieki temu.
Moze polecicie mi jakies inne rozwiazanie albo jakis taki bank gdzie mimo tego ze nie beda wplaty przychodzic to konto bedzie nadal dzialalo a bank nie wysle mi jakiejs kary?
tutaj ma takie konto w tureckim banku i mam je od chyba 5 lat lub 4 lat, a ze nie pracuje to jest ciagle rachunek na 0 i nikt mi kary nie przysyla ani nikt do mnie nie dzwoni czy ie wysyla mi monitow ze "wplac kase" bo zamkniemy konto.
Co mi doradzicie???
Aha i oczywiscie chcialabym tez robic zakupy w Polsce rpzez inrnet np na allegro lub sklepach internetowych - generalnie moge robic, ale musze uzywac karty kredytoj ktora jest dolaczona do wspolnego konta z męzem, a ja bym chciala byc niezalezna pod tym wzgledem, szczewgolnie ze ta karta kredytowa jest w tureckich lirach wiec oplaca mi sie robic tylko zakuy w tureckich sklepach internetowych, w Polskich juz tak srednio, bo jest przewalutowanie przeciez...
Re: Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 09:05
PabloElDiablo
Avatar użytkownika
reputacja neutralna
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
-
 
   
0
Ha, od jakiegoś czasu mam podobny problem, i szukam lepszego banku. Konta mam w BGŻ i niedawno zamknięte w PKO BP i niestety oba do bani. PKO to permanentny burdel i słone opłaty za prowadzenie konta, a BGŻ ze świetnego i niemal darmowego banku cichaczem zamienił się w krwiopijcę, który kroi mnie minimum 5zł od wpłaty, minimum 5zł od wypłaty, opłata za kartę 8zł miesięcznie plus od przelewów już też... Kapnąłem się jak przeglądałem któregoś dnia zestawienia i zauważyłem kwoty 15, 40, 25zł, a okazało się że były to opłaty za przyjęcie wpłat i wypłaty w kasie. No i jednego miesiąca konto kosztowało mnie 120zł...!
Tak, wiem, obrót gotówką kosztuje, ale co zrobić skoro taka jest specyfika tego co robię?

Czas zmienić bank, z chęcia poczytam co Wy tam macie za konta.

Jeśli się boisz, to już jesteś niewolnikiem.
A Twoja tolerancja nie jest wtedy współczuciem silnego, tylko strachem tchórza...
Re: Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 10:06
Argon

reputacja wyśmienita
Galaktyka Andromedy
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 26 paź 2017, 18:37
 
   
0
Chyba nie ma takiego konta w Polsce.

Sam nie dawno probowalem zrobic pare platnosci online w Polsce, i szok przezylem, bo w wieli miejscach nie da sie zaplacic paypal albo kartami, tylko przelewem z polskiego konta.
Zaczelem szukac bankow i kont, i wszedzie byly warunki, ze oplata za konto iles tam, minimum transakcji miesiecznie, regularne wplaty, minimum wplat, meldunek w Polsce, polski nr telefonu komorkowego.
Nie udalo mi sie znalezc darmowego konta, jak juz byly, to wplaty minimum 10000 pln miesiecznie

The truth is out there
Re: Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 11:18
szczyglis
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
OFICER TECHNICZNY
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 22 lut 2018, 15:55
 
   
0
Alior Sync w Alior Banku.
Sam posiadam tutaj konto, nic nie kosztuje prowadzenie, nie biorą prowizji, a dostęp przez internet mają bardzo dobry.

„Bądź dobrej myśli, bo po co być złej.“ Stanisław Lem
Re: Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 13:03
Argon

reputacja wyśmienita
Galaktyka Andromedy
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 26 paź 2017, 18:37
 
   
0
tylko pojawia sie jeden problem
trzeba byc w Polsce zeby te konto otworzyc
i chyba wszystkie inne konta w Polsce z tego co przeczytalem ich regulaminy, dla Polaka zamieszkalego za granica to pewien problem, bo musi przyjechac do Polski i miec meldunek w Polsce

The truth is out there
Re: Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 15:40
mancias
Avatar użytkownika
reputacja neutralna
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
-
 
   
0
PabloElDiablo napisał(a):
(...) zamienił się w krwiopijcę, który kroi mnie minimum 5zł od wpłaty, minimum 5zł od wypłaty, opłata za kartę 8zł miesięcznie plus od przelewów już też... Kapnąłem się jak przeglądałem któregoś dnia zestawienia i zauważyłem kwoty 15, 40, 25zł, a okazało się że były to opłaty za przyjęcie wpłat i wypłaty w kasie. No i jednego miesiąca konto kosztowało mnie 120zł...!
Tak, wiem, obrót gotówką kosztuje, ale co zrobić skoro taka jest specyfika tego co robię?

Ile?! To jest jakiś żart, ale wiadomo, nie dość, że operują moimi pieniędzmi to jeszcze muszą ze mnie zdzierać.
Ja mam ROR w mega mało popularnym Banku Spółdzielczym, na który spływa pensja. Koszty miesięczne to 2,5zł za kartę + 19 gr za pojedyncze hasło do przelewu internetowego. Obrót gotówkowy odbywa się przez darmowy bankomat i wpłatomat. Minus jest taki, że dyma mnie Allegro, bo nie ma skryptów do szybkiego przelewu do mojego banku. Wszelkie fuchy, dodatki, itp robię za gotówkę, podobnie jest z moimi płatnościami. A i najważniejsze zakupy trzeba robić tak by nie brać udziału w loterii Szczurka, pewnie wiecie o co chodzi. Natomiast do zakupów zagranicznych korzystam z PayPala. Konta na PP nie wiązałem z kartą, a jedynie je zasilam doładowaniem. Wszelkie ebaye, steamy, alibaby działają i to jest najważniejsze.
Re: Banki w Polsce? Napisane: niedziela, 26 lip 2015, 19:15
HenitoKisou
Avatar użytkownika
reputacja poprawna
Pluton
Ostatnio widziany(a):
wtorek, 13 lut 2018, 20:54
 
   
0
Nie wiem jak jest z kontami walutowymi i za granicą, ale w Ing Direct z Lwem można normalnie założyć wirtualną kartę przedpłacową za jednorazową opłatą 20zł za którą potem nie są naliczane żadne prowizje przy płatnościach w sieci ani opłata miesięczna. Można potem tą przedpłacówke podpiąć do konta paypal albo płacić jak zwykłą kredytową visa. Opłaty tylko za fizyczną karte do głównego konta 7 zł co miesiąc. Osobne wpłatomaty i bankomaty za które nie ciągną kasy przy wpłacaniu/wybieraniu. Ten bank się opłaca przede wszystkim do płatności w necie, bo w realu przy okienku w kasie już sobie coś liczą.

Jeśli coś ma zaistnieć, to zaistnieje.
Re: Banki w Polsce? Napisane: poniedziałek, 27 lip 2015, 16:14
szczyglis
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
OFICER TECHNICZNY
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 22 lut 2018, 15:55
 
   
0
Ja dla Archi widzę takie rozwiązanie:
1) Zakładasz konto w PL banku, np. Alior, Mbank, ING - bierzesz kartę prepaid. Klienci wpłacają tutaj kasę.
2) Zakładasz konto w banku na Cyprze,
3) Zakładasz konto w PayPalu, sztuk 2x, przypisujesz do jednego konta PP prepaida z PL, do drugiego konto na Cyprze i masz za darmo transakcje pomiędzy bankami (przez PP, tym samym omijasz IBANy) i śmiało sobie wypłacasz na Cyprze.

Trzeba kombinować :)

„Bądź dobrej myśli, bo po co być złej.“ Stanisław Lem
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 28 lip 2015, 09:25
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
szczyglis napisał(a):
Ja dla Archi widzę takie rozwiązanie:
1) Zakładasz konto w PL banku, np. Alior, Mbank, ING - bierzesz kartę prepaid. Klienci wpłacają tutaj kasę.
2) Zakładasz konto w banku na Cyprze,
3) Zakładasz konto w PayPalu, sztuk 2x, przypisujesz do jednego konta PP prepaida z PL, do drugiego konto na Cyprze i masz za darmo transakcje pomiędzy bankami (przez PP, tym samym omijasz IBANy) i śmiało sobie wypłacasz na Cyprze.

Trzeba kombinować :)


O wlasnie Ty to masz głowę :) a czy to by dzialalo w 2 strone tez ? czyli z Cypru wysylam na konto w PL?
A co do Alior Sync to juz go nie ma teraz jest bank Tmobile bo sie zamienil Alior Sync w ten. Najlepiej ze wszystkich ofert przez jakie przzebrnelam wychodzi wlasnie Alior Bank. Ja bede w Polsce od wrzesnia z synkiem (moze szczyglis i Pablo jakies sotkanie w Warszawie co? :P), to moge zalozyc sobie konto, meldunek nadal mam u rodzicow. Problem tylko w tym, ze za konto w alior banku musze zaplacic 6zl czy to za karte nie wiem, a co bedzie jak nie bede miala tych 6 zlotych na koncie? Niby mama moze wplacic, ale wiece...
Szczylis pomoglbys mi w tych paypalach itd? wytlumacz mi jak kozie na wozie co to jest ten prepaid? to nie jest zwykla karta visa electron? Ja bym chciala miec taka do bankomatu i zeby np kupic cos na allegro tez...Alior bank ma darmowe wyplaty z bankomatow w Polsce i na swiecie (wiem od znajomej ktora po to wlasnie zalozyla sobie konto na wyjazdy zagraniczne, a wiec jest sprawdzone). Mam juz od dawna konto na Cyprze, czyli musze spalnic punk 1 i 3 :) Mi chodzi o to zeby jak najmniejszym kosztem moc w razie potrzeby przelewac kase z konta w PL na konto na CY i na odwrót. Czy to jest mozliwe dzieki temu co opisałeś w punkcie 3???

Cytuj:
A i najważniejsze zakupy trzeba robić tak by nie brać udziału w loterii Szczurka, pewnie wiecie o co chodzi.


Ja nie wiem, wytłumacz mi?! :shock: :?
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 28 lip 2015, 10:55
HenitoKisou
Avatar użytkownika
reputacja poprawna
Pluton
Ostatnio widziany(a):
wtorek, 13 lut 2018, 20:54
 
   
0
Ing na 100% obsługuje płatności min do Cypru, wiem, bo nasz polski GOG.com ma tam konta bankowe założone. ;P

Karta prepaid to zwykła przedpłacówka, doładowujesz daną kwotą i wydajesz, co ma tą zaletę, że działa jak kredytówka, ale bez odsetek, prowizji czyli nikt na niej nie zarabia, ale ty też nie. Często płatności są szybsze niż zwykłą debetówką czy kredytówką. Inną opcją jest paysafe, która działa podobnie jak prepaid ale tu już walą sobie prowizje przy konwersji.

Jeśli coś ma zaistnieć, to zaistnieje.
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 28 lip 2015, 18:53
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
Ok przeczytalam co to ta karta prepaid..to nie dla mnie, bo na koncie gdzie ona bedzie przypisana nie bede mogla robic operacji czyli nie ebde mogla np przelac mamie pieniedzy na jej konto i na odwrot. Zostaje zatem zwykle konto z karta debetowa (takie samo mam tu u siebie).


EDIT

Co to znaczy "limit w koncie do 1000 zł" ???
Re: Banki w Polsce? Napisane: środa, 29 lip 2015, 12:53
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
tak sobie jeszcze pomyslalam, ze aby jednak nie otwierac tego konta w Polsce, moze np miec u ojego taty w jego banku, na jego koncie otworzone subkonto i do niego przypisana karte debetowa? I wtedy karta tylko do "mojego" rachunku tata sprawdza czy i kto mi rpzyslal kase, a ja mam karte i sobie korzystam? czy to wyjdzie na to samo, bo za karte do subkonta bede placila i tak?

ps: szczyglis faktycznie ten Twój "Alior Sync aka Tmobile" wyglada najrozsadniej.
Re: Banki w Polsce? Napisane: środa, 29 lip 2015, 17:15
szczyglis
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
OFICER TECHNICZNY
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 22 lut 2018, 15:55
 
   
0
Archeozoolog napisał(a):
Co to znaczy "limit w koncie do 1000 zł" ???


Limit na debecie.
Typu - nie masz nic na koncie, ale możesz pobrać -1000zł, które później musisz spłacić.

„Bądź dobrej myśli, bo po co być złej.“ Stanisław Lem
Re: Banki w Polsce? Napisane: środa, 29 lip 2015, 19:02
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
szczyglis napisał(a):
Archeozoolog napisał(a):
Co to znaczy "limit w koncie do 1000 zł" ???


Limit na debecie.
Typu - nie masz nic na koncie, ale możesz pobrać -1000zł, które później musisz spłacić.


Oki dzieki :)
Re: Banki w Polsce? Napisane: piątek, 31 lip 2015, 09:21
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
A co myslicie o tym ze w PL zakladam konto bez karty (jest taka opcja) i robie tylko na nim przelewy na ten paypal (jaks zczyglis radzil) ? wtedy tez jako przelewem z tego konta moglabym placic w sklepach internetowych, klienci by mi wplacali pieniazki bez problemu. Jakby mi byla potrzebna gotowka z tego konta to bym przez te paypale sobie na konto tutejsze przelala i wyjela juz z bankomatu? Mozna tak?

A w ogole to czy da sie przelac ze zlotowkowego paypala na paypala np w euro?
Re: Banki w Polsce? Napisane: piątek, 31 lip 2015, 09:46
mancias
Avatar użytkownika
reputacja neutralna
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
-
 
   
0
Archeozoolog napisał(a):
Cytuj:
A i najważniejsze zakupy trzeba robić tak by nie brać udziału w loterii Szczurka, pewnie wiecie o co chodzi.


Ja nie wiem, wytłumacz mi?! :shock: :?

To znaczy, że trzeba sobie "odpisywać" VAT z produktów z których możesz, a to jest równoznaczne z brakiem możliwości wzięcia udziału w loterii MF.
Re: Banki w Polsce? Napisane: piątek, 31 lip 2015, 10:16
Archeozoolog
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Załoga FN
Ostatnio widziany(a):
sobota, 27 sty 2018, 18:39
 
   
0
co to jest loteria MF? ;o
Re: Banki w Polsce? Napisane: sobota, 2 sty 2016, 17:38
neo
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
sobota, 24 lut 2018, 10:58
 
   
0
tymczasem bitcoin trzyma sie niezle:
http://www.coinformacje.pl/trading/bitc ... luta-2015/

PS: wyobrazacie sobie ze na forum wogole ani razu nie uzyto słowa bitcoin :o... jesli chcecie moge załozyc wątek gdzies na forum i pogadamy sobie, powiem co i jak etc..
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 00:54
Tassador
Avatar użytkownika
reputacja bardzo dobra
Pierścienie Saturna
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 22 lut 2018, 10:29
 
   
0
bitcoin strata czasu
trzeba miec kombain do kopania
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 15:03
szczyglis
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
OFICER TECHNICZNY
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 22 lut 2018, 15:55
 
   
0
neo napisał(a):
PS: wyobrazacie sobie ze na forum wogole ani razu nie uzyto słowa bitcoin :o... jesli chcecie moge załozyc wątek gdzies na forum i pogadamy sobie, powiem co i jak etc..


Aż sprawdziłem, rzeczywiście, ani fraza "bitcoin", ani "bit coin", ani "btc" się nie pojawiła, a to dziwne, bo mi się wydawało, że gadaliśmy tutaj kiedyś o bitcoinach. Może to na starym forum jeszcze było, albo mi się coś pomyliło z tym co na FB ogarnialiśmy. Nevermind.
To dawaj temat, może komuś się przyda i może podyskutujemy, choć teraz już dość późno na BTC, chyba że otwieramy giełdę, albo chyba, że znasz tożsamość Satoshiego ;) Bitcoin to wogóle fajna sprawa od strony technicznej, ale cholernie niepewna od ekonomicznej.

„Bądź dobrej myśli, bo po co być złej.“ Stanisław Lem
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 15:52
neo
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
sobota, 24 lut 2018, 10:58
 
   
0
Tassador napisał(a):
bitcoin strata czasu
trzeba miec kombain do kopania


kolejny mit - wrecz przeciwnie :roll:
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 17:00
neo
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
sobota, 24 lut 2018, 10:58
 
   
0
OK... wiec dzis startuje z tematem bitcoina w hydeparku :idea:

Czemu wydaje mi sie ze warto poruszyc ten temat ? Prawda jest taka ze z pkt widzenia rozwiazania i idei jest to jeden z najgenialniejszych osiagniec scalajacych takie dziedziny wiedzy jak kryptografia, technologie IT, finanse i in.

Czemu warto wejść w BTC?
- dokładnie z tego samego dla którego dzis akceptujemy waluty zamiast złota a kiedyś złoto zamiast krów czy worków kartofli

Czy to dobry moment?
- im wczesniej i szybciej tym lepiej... lepiej chyba być wczesniej niz za późno... nie?

Bitcoin jest zły, terroryzm, spekulacja, kradzieze, niestabilność, wujek Stefan mówi że trzeba mieć koparke, a ciocia Jadzia w ważywniaku słyszała ze kurs spadł o 1500% i dlatego woli trzymać pieniadze w szafce z bielizną itp...
- o BTC napisano tyle bzdur i mitów ze głowa mała... jedne przeczą drugim... Skoro bitcoin jest do --Cenzura-- to dlaczego uzywaja go terrorysci - moze sa debilami? Pewnie powinni uzywac kart kredytowych i western-union? Uwierzcie mi ze tez uzywaja - dokonujac transakcji pod przykryciem jak tez i gotówki... dolarów w workach itp nawet bardziej... wahania kursów, niestabilnosc? Owszem ale to normalne na początku... im wiecej ludzi w to wejdzie tym bardziej sprawa sie ustabilizuje a z definicji jest to waluta deflacyjna - jej wartosc bedzie tylko rosła z czasem... Kradzieze i włamania ? - nie jest to wina bitcoina tylko problem z zabezpieczeniami - jesli ktos uwaza ze btc mozna ukrasc to niech mi ukradnie - prosze bardzo ;) ... wszystko mozna ukrasc... nawet a zwłaszcza złoto z banku

BTC to nowa technologia, niesprawdzona, niepewna, za iles lat wymyslą komputery kwantowe i złamia algorytm etc
- idea bitcoina jest taka ze stoją z nim ludzie ktorzy stale udoskonalają algorytm, rozproszony system autoryzacji uniemozliwia przejecie i zawłaszczenie algorytmu, aktualna kryptografia w wystarczajacy sposób zabezpiecza transakcje ( jak obliczono prawdopodobienstwa generowania podobnych transakcji czy przeliczenie i podmiana transakcji jest tak olbrzymia ze niema tylu atomów we wszechswiecie do zbudowania komputera ktory by to dokonał w sensownym czasie ) i nieopłacalna... z chwila stworzenia skutecznych komputerów kwantowych bedzie mozna wprowadzic nowe algorytmy ).... jak macie jakies dodatkowe pytania walcie śmiało :idea:
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 17:50
Argon

reputacja wyśmienita
Galaktyka Andromedy
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 26 paź 2017, 18:37
 
   
0
@neo
ile juz kasy zarobiles na bitcoin?

The truth is out there
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 17:58
neo
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
sobota, 24 lut 2018, 10:58
 
   
0
35894,52 ... dużo mało? Czesc z kopania, czesc na transakcjach kupno/sprzedaz i na wzroscie w 2013...
dobra żarty... nie interesuje mnie zarabianie na tym tylko opłacanie transakcji i rozliczenia, tak jak nie zarabiam na paypalu, WU czy tym bardziej na bankach ( no chyba nie na lokatach na 3% )
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 22:46
szczyglis
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
OFICER TECHNICZNY
Ostatnio widziany(a):
czwartek, 22 lut 2018, 15:55
 
   
0
neo napisał(a):
35894,52


Jakbyś miał taki pakiet wykopany, to byś tutaj nie pisał, tylko się smażył na Karaibach.
Coś po 400 USD z hakiem jest teraz, to byś miał jakieś 14mln $. :P

„Bądź dobrej myśli, bo po co być złej.“ Stanisław Lem
Re: Banki w Polsce? Napisane: wtorek, 5 sty 2016, 23:05
neo
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
sobota, 24 lut 2018, 10:58
 
   
0
bardzo żałuje ze nie kupiłem btc na pocz 2013 roku - wtedy chciałem i naprawde gdybym miał wtedy luźną kasę to bym to zrobił. BTC był po coś 20USD dzis cos koło 300$ ( przez moment nawet 1200$ ) ale nie oto chodzi naprawde ( przynajmniej nie mi ) :lol:
Z BTC jest tak ze niezaleznie czy kosztuje tyle czy tyle dalej spełnia swoją rolę ... ( dajmy na to jeśli sie boisz wahań mozesz natychmiast wymienić w 1s BTC na jakąś zajebiście pewną i jedynie słuszną walutę w dowolnym momencie )

Ale najlepsze jest coś innego -
mamy genialny i niezniszczalny system pienieżny na wypadek megakatastrofy ( cokolwiek miałoby to znaczyc )
Re: Banki w Polsce? Napisane: sobota, 12 lis 2016, 18:05
neo
Avatar użytkownika
reputacja mistrzowska
Na Nibiru
Ostatnio widziany(a):
sobota, 24 lut 2018, 10:58
 
   
0
takie tam kolejne zapowiedzi niechybnie nadciągającej ogolnej katastrofy systemu:
http://alexjones.pl/aj/aj-swiat/aj-gosp ... ona-resetu
Re: Banki w Polsce? Napisane: sobota, 3 lut 2018, 17:34
zaciekawiony

reputacja bardzo dobra
Galaktyka Andromedy
Ostatnio widziany(a):
środa, 21 lut 2018, 19:49
 
   
0
Na rynku BTC ostre tąpnięcie. Może to być objaw, że ceny były napompowane i teraz kurs wraca do bardziej realnych wartości. Z drugiej strony, może teraz jest niezły moment na kupno.

Bywa i tak...
Strona 1 z 1 [ Posty: 28 ] Utwórz nowy wątek   Odpowiedz w wątku  

POKŁAD GŁÓWNY HYDEPARK - dla każdego i o wszystkim!

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Szukaj:
Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg


wysyłanie...czekaj...


Powered by phpBB © 2002, 2006 phpBB Group
upgraded by szczyglis /2017/ v. 3.13 | 22.12.2017 [ Dziennik zmian ]
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1
[ Time : 2.376s | 39 Queries | GZIP : Off ]